Hoe moet ik het(de) artikel(s) omruilen?

Opsturen via Bpost (Opgelet, dit is NIET GRATIS)

1. Vul de bijgeleverde retournota in.
2. Steek deze retournota bij in de schoendoos en stuur het(de) artikel(s) onbeschadigd en voldoende gefrankeerd in de originele verpakking terug naar het retouradres.
3. Stuur steeds het volledige product terug: beide schoenen, alle accessoires, …
4. Wij nemen contact met je op als we de retour ontvangen hebben en de omruiling verder kunnen verwerken.

Terugbrengen naar de winkel

1. Vul de bijgeleverde retournota in.
2. Breng het(de) artikel(s) samen met de retournota mee naar één van onze filialen (Carmi, Mephisto, Schoenen Kid, of Gabor).
3. Meld je met je artikel(s) en retournota aan bij de info-balie van de winkel. Onze medewerksters zullen daar de omruiling behandelen en het(de) artikel(s) even op zij zetten zodat je rustig een ander artikel kan uitkiezen. Als het artikel dat je wenst, niet aanwezig is in de winkel maar wel in een van onze andere filialen, dan kan dit artikel gereserveerd worden. In afwachting van de aankomst van deze reservatie krijg je dan je geld terugbetaald.