Hoe moet ik het (de) artikel(s) retourneren en mijn geld terugkrijgen?

Opsturen via Bpost (Opgelet, dit is NIET GRATIS)

1. Vul de bijgeleverde retournota in.
2. Steek deze retournota bij in de schoendoos en stuur het(de) artikel(s) onbeschadigd en voldoende gefrankeerd in de originele verpakking terug naar het retouradres.
3. Stuur steeds het volledige product terug: beide schoenen, alle accessoires, … Wij nemen contact met je op als we de retour ontvangen hebben en hem verder kunnen verwerken. We betalen het(de) geretourneerde artikel(s) dan binnen de 30 dagen terug.

Terugbrengen naar de winkel

1. Vul de bijgeleverde retournota in.
2. Breng het(de) artikel(s) samen met de retournota mee naar één van onze filialen (Carmi, Mephisto, Schoenen Kid, of Gabor).
3. Meld je met je artikel(s) en retournota aan bij de info-balie van de winkel. Onze medewerksters zullen de retour dan verder afhandelen en het(de) artikel(s) terugbetalen.